הדרכה [בחינם] לנותני שירותים:

3 עקרונות מפתח להשבחת לידים מפרסום ממומן

עקרונות שעזרו ללקוחות שלנו להכפיל פי 2 פי 3 ופי 20 את העסקים שלהם.

ממש עכשיו אתם הולכים להיחשף
לתוכן שיעשה לכם סדר ויעזור לכם להתמקד בדיוק בפעולות ובסוגי התכנים שעליכם להשקיע בהם כדי לייצר לידים איכותיים ומשובחים לעסק שלכם.

 

למי ההדרכה מתאימה במיוחד?

 

  1. מי שהתנסה בפרסום ממומן ולא הצליח לייצר לידים איכותיים
    [שאתם שומעים את ההתלהבות שלהם מהצד השני והם ממש רוצים לסגור איתכם].
  2. מי שנמאס לו לסמוך רק על "פה לאוזן" ורוצה יציבות של פניות ומכירות בכל חודש.
  3. מי שרוצה לשבור תקרת זכוכית בעסק שלו.
  4. מי שמבזבז המון זמן בטיפול בלידים לא איכותיים ולא מצליח לסגור עסקאות.

 למי ההדרכה
מתאימה במיוחד?

                 

  1. מי שהתנסה בפרסום ממומן ולא הצליח לייצר לידים איכותיים
    [שאתם שומעים את ההתלהבות שלהם מהצד השני והם ממש רוצים לסגור איתכם].

     

  2. מי שנמאס לו לסמוך רק על "פה לאוזן" ורוצה יציבות של פניות ומכירות בכל חודש.

     

  3. מי שרוצה לשבור תקרת זכוכית בעסק שלו.

     

  4. מי שמבזבז המון זמן בטיפול בלידים לא איכותיים ולא מצליח לסגור עסקאות.

בהדרכה נלמד:

מהן הסיבות שלידים מגיעים לא
איכותיים
[משובחים] ואיך להימנע מהן?

מהם 3 המרכיבים שצריך שיהיו מוטמעים
אצלכם בשיווק
כדי לייצר לידים משובחים?

 מהי השיטה שבעזרתה גם אתם תוכלו להכפיל
פי 2 פי 3 ופי 20 
את העסקים שלכם.

אילו חומרים כדאי לייצר
לפרסום הממומן כדי לייצר לידים משובחים.

בונוס:
מהו המרכיב שאחראי על 90%
מהצלחה
של קמפיין?

המרצה:

יאיר אסולין

אסטרטג שיווק ובעלים של סוכנות השיווק סלאפ
עוזר לבעלי עסקים להגדיל את כמות הלידים
הנכנסים ולשפר איכות ליד.

מה קרה ללקוחות שהשתמשו בשיטה?

5/5
5/5
5/5
5/5
5/5

מלא עכשיו את הפרטים,
ומיד תועבר לצפייה בהדרכה:

© כל הזכויות שמורות לסלאפ

אתר זה אינו חלק מאתר פייסבוק או מחברת פייסבוק, בשום צורה.
פייסבוק הוא סימן מסחרי השייך לחברת פייסבוק העולמית.

https://digiartia.com/product/40-luxury-wedding-lightroom-and-camera-raw-presets/

https://digiartia.com/product/3d-map-generator-atlas-from-heightmap-to-real-3d-map/

ההרשמה כמעט הושלמה 93%

לאיפה לשלוח לך את הקישור להדרכה?

🔒 הפרטים שלך בטוחים איתנו
לעולם לא אמסור את המייל שלך לגוף שלישי או אתן לאחר לעשות בה שימוש

דילוג לתוכן