שכח מכל נושא השיווק בעסק שלך ותתמקד אך ורק במה שאתה אוהב
אם נמאס לך לשרוף כסף על שיווק ועל סוכנויות פרסום שלא מביאות תוצאות. כדאי לך להמשיך לקרוא
כי אתה הולך לקבל הצעה שתגרום לך לשכוח מהבעיות האלה.
אם נמאס לך לשרוף כסף על שיווק ועל סוכנויות פרסום שלא מביאות תוצאות. כדאי לך להמשיך לקרוא
כי אתה הולך לקבל הצעה שתגרום לך לשכוח מהבעיות האלה.
אם נמאס לך לשרוף כסף על שיווק ועל סוכנויות פרסום שלא מביאות תוצאות. כדאי לך להמשיך לקרוא כי אתה הולך לקבל הצעה שתגרום לך לשכוח מהבעיות האלה.
הבעיה עם 1:
עולם השיווק מתקדם בקצב אדיר,
כל הזמן יש שינויים וחידושים ואתה תמיד צריך להיות עם יד על הדופק.
מתווספות פלטפורמות שיווק, שיטות שיווק, לא ברור מה מביא תוצאות ומה לא,
וובינרים, מדריכים חינמיים,סדנאות…
צריך מהבוקר עד הערב לחיות את העולם הזה כדי להיות מעודכן
וזה בלי קשר לעסק ששם עוד צריך למכור את השירות
ולספק אותו כמו שצריך כדי שהלקוחות יהיו מרוצים.
קשה מאוד להיות מעודכן בשיווק אם זה לא העיסוק העיקרי שלך.
צריך כל הזמן להיות עם יד על הדופק על השינויים.
איפה לשווק עכשיו? מה לשווק? כמה תקציב?
ובמקביל אתה צריך להיות גם לדאוג לשירות טוב, מכירות, ניהול עובדים, פיננסים…
הבעיה עם 2:
ברוב הסוכנויות אתה רק עוד אחד מ…
אין ביכולתה של סוכנות לתת לך את מלוא תשומת הלב שהעסק שלך צריך כדי לייצר פריצת דרך.
בנוסף אתה לא יודע על מי תיפול על קמפיינר שהוא רק מתחיל או מישהו יותר מנוסה.
כך או כך, יש להם כמות מוגבלת של זמן ואנרגיה
שהם יכולים להשקיע בך ובעסק שלך.
ולא רק – כל חומר שיווקי שצריך לייצר,
אתה להמר עליו האם הוא יעבוד או לא..
אם זה עמודי נחיתה, כתבות, מיילים שיווקיים, סרטונים…
לסוכנויות יש כמות מוגבלת של זמן ואנרגיה שהם יכולות להשקיע בעסק שלך.
לכן אף סוכנות לא יכולה לתת לך את המענה שהעסק שלך צריך כדי לייצר פריצת דרך משמעותית.
אתה תצפה שהם כל הזמן יחדשו בשבילך, יתנו לך רעיונות גאונייים,
ישבו כל יום (וכל שעה אם צריך) על הקמפיינים שלך..
תבין, זה פשוט לא אפשרי ולא משתלם עבורם.
שורה תחתונה – אין פתרון מושלם לשיווק.
שורה תחתונה – אין פתרון מושלם לשיווק.
מה שהביא אותי לחשוב על דרך אחרת,
שהיא גם יעילה יותר וגם יש win win לשני הצדדים.
מה אני מציע לך:
אני אכנס כמשקיע בעסק שלך ואדאג לכל נושא השיווק
מבלי שתצטרך לשים על זה שקל אחד, אקח אחוזים מהתוצאות בלבד!
אני והצוות שלי נייצר עמודי נחיתה, קמפיינים, נבנה אסטרטגיות שיווק שנטמיע בעסק שלך, אוטומציות, אינטגרציות, שיווק ממומן, אורגני
ואפילו תקציב הפרסום יהיה על חשבוני – הכל עליי.
כדי לבחון את שיתוף הפעולה שלנו
העסק שלך חייב לעמוד בתנאים הבאים:
מכיוון שכל הסיכון הוא עליי,
יום ולילה אחשוב על העסק שלך ואיך אני מייצר לו יותר רווחים.
יהיה לי אינטרס מובהק לגרום לכך שהעסק שלך יצליח ויצמח פי 10 לפחות.
אבל יש חיסרון
אחד ויחיד בשיטה הזאת…
אני צריך לאהוב את העסק שלך,
הוא צריך לעניין אותי.
אם הוא יהיה מתאים – אשקיע.
כדי לבחון התאמה, העסק חייב לעמוד בכל הקריטריונים הבאים:
מי אני?
יאיר אסולין, משקיע שיווק
חלק מהתוצאות שהבאתי ללקוחות בסוכנות השיווק, עוד לפני שנכנסתי כמשקיע בעסקים